`

Najczęstsze pytania
naszych Klientów

  • Chcesz pożyczać wysokie kwoty, nie martwiąc się przy tym o ukryte koszty? POLOżyczka to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie! Oferujemy szybkie pożyczki przez internet.

    Specjalizujemy się w pożyczkach krótkoterminowych. U nas możesz wnioskować o wysokie kwoty od 300 do nawet 8000 zł.

  • POLOżyczkę możesz otrzymać, gdy spełniasz następujące warunki:

    • Ukończone 18 lat i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
    • Dysponowanie zdolnością kredytową;
    • Bycie konsumentem;
    • Dostęp do bankowości elektronicznej;
    • Posiadanie aktualnego adresu e-mail;

    W POLOżyczce znajdziesz pożyczkę online dopasowaną do twoich nagłych potrzeb i możliwości finansowych. Zadowolenie klienta stawiamy na pierwszym miejscu!

  • Tak. Przed złożeniem pierwszego wniosku, konieczne jest przejście przez szybki proces rejestracji. Po zarejestrowaniu się zostaniesz automatycznie zalogowany do swojego konta.


  • Podczas składania wniosku zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza z podstawowymi danymi osobowymi, takimi jak: imię i nazwisko, numer pesel, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu komórkowego, adres email oraz dodatkowo będziesz poproszony o zalogowanie się na właściwy numer rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.

  • Proces składania wniosku w POLOżyczce krok po kroku:

    • Rejestrujesz i zakładasz konto;
    • Określasz kwotę oraz okres kredytowania;
    • Wypełniasz prosty wniosek;
    • Podajesz kilka niezbędnych informacji o sobie;
    • Potwierdzasz wniosek;
    • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji - pieniądze wędrują na Twój rachunek;
  • Tak, jesteśmy instytucją pożyczkową, co zobowiązuje nas do weryfikacji Klienta i sprawdzenia jego zdolności kredytowej. Dlatego weryfikujemy Klientów w Krajowym Rejestrze Długów Biuro Informacji Gospodarczej S. A., Krajowym Biurze informacji Gospodarczej S. A., Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.

  • Nie, nie wymagamy przesyłania dokumentów. Nie poprosimy Cię również o dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód i zatrudnienie. Decyzja wydawana jest w oparciu o informacje podane podczas procesu składania wniosku. Cały proces odbywa się w 100% online.

  • Niestety nie. Dostęp do bankowości elektronicznej swojego konta jest niezbędny do przejścia przez proces wnioskowania o pożyczkę.

  • Nie, to jedyny sposób potwierdzenia rachunku bankowego oraz danych osobowych.
System jest darmowy.

  • Z przykrością informujemy, że nie ma możliwości złożenia wniosku w inny sposób. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, prosimy – poinformuj nas.

  • Nie. To, co charakteryzuje naszą pożyczkę to brak ukrytych opłat, wszystkie opłaty można znaleźć w umowie pożyczki.

  • Po zarejestrowaniu się, na widocznym suwaku wybierz kwotę, ilość dni, a następnie kliknij guzik „złóż wniosek”. Pojawi się okno, w którym należy wpisać kod. 
SMS z kodem otrzymasz na numer telefonu wskazany w trakcie rejestracji konta. 
Dodatkowo pojawi się chmura informująca, o jaką kwotę pożyczki możesz się ubiegać. 
Po wpisaniu kodu kliknij „potwierdź”.


    W górnej części strony widoczne są parametry pożyczki (kwota, ilość dni, prowizja, RRSO, kwota do spłaty, termin spłaty).


    Aby złożyć wniosek należy przejść przez 3 proste i szybkie etapy.

    Krok 1 – udziel nam odpowiedzi na kilka pytań o sobie.

    Wypełnij wszystkie pola w części „Daj się poznać” (seria i numer dowodu osobistego, ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, źródło dochodu).

    Aby wybrać źródło dochodu, kliknij na okienko „źródło dochodu”. Wybierz, a następnie wypełnij wszystkie pola. Kolejno, zapoznaj się i odznacz zgody.

    Jeżeli wszystkie dane wpisałeś poprawnie, kliknij przycisk „dalej”.

    Krok 2 – zweryfikuj swoją tożsamość.

    Z listy banków wybierz bank, do którego wpływa Twoje wynagrodzenie lub świadczenie. 
Następnie, kliknij „dalej”.

    W widocznym oknie zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej, podając numer klienta oraz hasło. Nigdy nie znamy Twojego loginu, hasła oraz nie mamy dostępu do Twojej bankowości elektronicznej.

    Jeżeli wszystkie dane będą poprawne, pojawi się komunikat „trwa przetwarzanie, prosimy o cierpliwość”. Następnie zostaniesz przeniesiony do podsumowania wniosku

    Krok 3 – potwierdź wniosek.

    W tym kroku ponownie sprawdź dane. Jeżeli wszystko się zgadza, zapoznaj się ze zgodami i je odznacz. Następnie, kliknij „wszystko się zgadza, składam wniosek”.

    Pojawi się komunikat „dziękujemy za złożenie wniosku”.


    Teraz Twój wniosek widoczny jest w zakładce „wnioski”.

  • Decyzja o udzieleniu pożyczki podejmowana jest zwykle w ciągu kilkunastu minut. W niektórych przypadkach weryfikacja Twojego wniosku może potrwać dłużej. O decyzji informujemy drogą elektroniczną (e-mail), bądź SMS. Całość odbywa się w 100% online.

  • Podczas analizy wniosku i sprawdzenia zdolności kredytowej, nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników, dlatego nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego otrzymałeś decyzję negatywną.

    Przyczynami decyzji negatywnej mogą być negatywny wpis w rejestrach lub brak regularnych wpływów na rachunek bankowy.

  • Kwota pożyczki wypłacana jest na rachunek bankowy pobrany podczas aplikacji wniosku z Twojego systemu bankowego. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz przepisywać długiego numeru rachunku bankowego i masz pewność, że środki trafią do osoby wnioskującej o pożyczkę. Pożyczkę realizujemy w technologii ekspresowych przelewów. Jeżeli Twój bank ich nie obsługuje, pieniądze na rachunek otrzymasz w sesji przychodzącej swojego banku

  • Rachunek bankowy do spłaty dostępny jest po zalogowaniu się do Panelu Klienta (zakładka wnioski) oraz w umowie pożyczki. Umowę pożyczki otrzymałeś od nas na wskazany we wniosku adres e-mail po otrzymaniu pożyczki.

    Jeżeli dokonujesz spłaty kolejnej pożyczki, pamiętaj, że numer rachunku do spłaty jest inny, niż przy poprzedniej pożyczce.

  • Tak. Jeżeli zechcesz spłacić pożyczkę szybciej, koszt pożyczki ulega zmianie. Skontaktuj się z nami telefonicznie 222 302 302 lub napisz wiadomość na adres biuro@solven.pl. Otrzymasz informację z kwotą do spłaty obowiązującą w danym dniu.

  • Jeżeli nie możesz spłacić pożyczki w terminie, zaloguj się na swój profil klienta w celu sprawdzenia możliwości przedłużenia terminu spłaty pożyczki. Przedłużenia możesz dokonać nawet po terminie wymagalności w zależności od parametrów pożyczki. Przewidujemy kilka możliwości przedłużenia o:

    • 7 dni*
    • 14 dni*
    • 30 dni*

    *Opłata oraz czas przedłużenia uzależniony jest od parametrów Twojej pożyczki.

    Jeżeli termin spłaty pożyczki minął, prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Windykacji pod numerem telefonu 517 855 567 oraz adresem e-mail platnosci@solven.pl.

  • Jeśli Twoja pożyczka nie została spłacona w terminie, podejmiemy działania windykacyjne. W celu ustalenia warunków spłaty pożyczki prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Windykacji pod numerem telefonu 517 855 567 oraz adresem e-mail platnosci@solven.pl

    Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 2 (1) Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

  • Nie, ponieważ możesz mieć tylko jedną aktywną pożyczkę.

  • Zaraz po spłacie aktywnej pożyczki.


  • Udzielamy pożyczek w wysokości od 300 do 8000 PLN na cele konsumpcyjne niezwiązane z działalnością gospodarczą. Maksymalna kwota pożyczki ustalana jest indywidulanie na podstawie weryfikacji wniosku.

  • Rejestracja konta wymagana jest przede wszystkim do złożenia wniosku o pożyczkę. Co więcej, na koncie możesz znaleźć informacje na temat bieżącej pożyczki oraz swoją historię pożyczkową. Dedykowany Panel Klienta pozwala na wykonywanie operacji związanych m. in. z przedłużeniem terminu spłaty lub całkowitej spłaty pożyczki. Możesz także dokonywać zmian w swoich danych osobowych.

  • Aby założyć konto, kliknij guzik „rejestracja konta”. Pojawi się okno, w którym należy wypełnić wszystkie pola (imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu komórkowego, e-mail, hasło). Pamiętaj, aby dane wpisywać bez spacji i ze znakami polskimi (jeżeli takie występują).

    Po wypełnieniu pól zapoznaj się ze zgodami i odznacz je. Sprawdź poprawność danych i kliknij „zarejestruj konto”. Pojawi się komunikat „rejestracja przebiegła pomyślnie”.

    E-mail oraz hasło zapisz i zachowaj w bezpiecznym miejscu. Te dane będą służyć jako login i hasło do zalogowania się w przyszłości.

  • Nie mamy dostępu do Twojego hasła, więc nie będziesz mógł go odzyskać. Możesz jednak zmienić swoje hasło na stronie logowania klikając przycisk „przypomnij hasło”. W oknie podaj adres e-mail, na który wyślemy link do zmiany hasła, a następnie kliknij „wyślij link”. Postępuj zgodnie ze wskazówkami z otrzymanej od nas wiadomości.

    Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail z linkiem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 222 302 302 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl

  • Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego Panelu Klienta mimo wpisywania poprawnych danych, skorzystaj z opcji zmiany hasła. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail z linkiem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 222 302 302 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl

  • Umowa pożyczki zostanie do Ciebie przesłana niezwłocznie po zawarciu umowy pożyczki.

  • Dokumenty wysyłamy na adres e-mail wskazany we wniosku. Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 222 302 302 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl.

  • Tak, po otrzymaniu kolejnej pożyczki otrzymasz kolejną umowę.


  • Sprawdź, czy wszystkie dane zostały poprawnie wpisane.
Kolejno, usuń ciasteczka (cookies) oraz historię przeglądania, uruchom ponownie przeglądarkę i złóż wniosek.

    Możesz też skorzystać z innej przeglądarki internetowej.

    W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 222 302 302 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl

Sprawdź sesje przychodzące i wychodzące w Twoim banku

Wybierz bank
Sesje wychodzące
09:30
13:30
16:00
0:30
12:40
14:20
11:00
15:00
17:30
09:00
13:00
15:00
08:00 - 08:45
11:00 - 12:00
14:30 - 15:10
do 08:50
do 12:50
15:30
08:00
12:00
15:00
09:30
13:30
16:00
6:30 i 8:30
12:00
14:00 i 15:00
08:00
11:30
 
08:15
12:15
14:45
08:00
12:15
14:40
08:00
12:00
14:30
08:00 - 08:30
12:00 - 12:30
14:30 - 15:00 i 18:30 - 21:00
09:30
13:30
16:00
08:00
11:30
14:30
08:20
12:15
14:30
08:30
12:30
15:00
08:30
13:30
16:00
08:10
13:30
14:30
07:00 - 07:30
11:30
15:00
08:00
11:30
14:15
08:00
11:30
14:00
06:00
10:00
13:30
08:30
12:30
15:00
06:00
10:00
13:30
08:15
12:15
14:30
08:00
11:20
14:00
08:30
12:30
15:00
09:30
13:30
16:00
08:15
12:15
15:00
08:10
12:10
14:40
08:00
11:50
14:20
Sesje przychodzące
11:40
15:30
17:30
11:45 - 12:15
15:45 - 16:15
 
11:00 - 13:00
14:30 - 16:00
17:00 - 18:00
11:00
15:00
17:30
10:30
14:30
17:00
do 12:30
do 16:00
do 18:00
11:00
15:00
17:00
11:00
15:00
17:30
11:00 - 12:00
15:00 - 16:00
17:00 - 18:00
11:00
14:15
17:30
11:00
15:00
17:00
12:30
16:00
17:30
11:00 - 12:00
15:00 - 16:00
17:00 - 18:00
11:00
15:00
17:30
10:00
14:00
17:00
10:30
14:30
16:30
10:30
14:20
17:00
10:30
15:00
17:30
10:30
15:30
17:30
11:00
15:00
17:30
10:30
14:30
17:30
11:00 - 12:00
14:30 - 15:30
17:00 - 18:00
12:00
16:00
18:00
12:00
15:00
18:15
10:30
14:30
16:30
12:00
15:00
18:15
10:00
14:00
17:00
11:00
15:00
17:30
11:00
15:00
17:30
10:30
14:30
17:00
11:30
15:15
18:00
10:30
14:30
16:30
12:00
16:00
18:00

Pierwsza darmowa pożyczka do 1000 zł RRSO 0 % pod warunkiem spłaty w terminie.

Promocja "Pierwsza pożyczka do 1000 zł z RRSO 0%" dotyczy tylko pierwszej pożyczki do 1000 złotych na okres 15, bądź 30 dni pod warunkiem jej terminowej spłaty. W przypadku braku terminowej spłaty pożyczki zostaną naliczone koszty zgodnie z Umową Pożyczki. Więcej szczegółów w Regulaminie promocji "Pierwsza pożyczka do 1000 zł z RRSO 0%".

X

Wykorzystujemy pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszego serwisu oraz w celach statystycznych. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na ich używanie. Możecie Państwo w każdym czasie dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies. Szczegóły znajdują się w naszej Polityce prywatności.Rozumiem